טיבה של תשוקה, ההרצאה שתביא את השלווה לנפש. השתוקקות היא אחת מתעתועי התודעה, היא ברכה וגם קללה, היא מביאה אושר גדול ומפח נפש באותו הגודל.
האם אפשר לנהל תשוקה? זה לא אמור להיות הדבר הכי טבעי, להשתוקק? משחר ההסטוריה כל יצור חי שנשימה באפו משתוקק, למה ככל שמתקדמים בימים הדברים מסתבכים?
רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום דרך הטופס למטה ואשמח להכיר:



