" כדי לדבר היטב דרושה השראה ; כדי להקשיב היטב דרושה תבונה "
אנדרה ז'יד
אותה תבונה היא זו שבזכותה יש לנו קשר בין בני אדם ויחסים בזוגיות ובכלל,
אותה תבונה תבדיל את היחסים מחסים הרסניים ליחסים בונים
מה היא אותה תבונה?
מה זה באמת הקשבה?
איך אנחנו מקשיבים?
מה אנחנו חשים כשמקשיבים לנו?
האם באמת מקשיבים לנו?
האם אנחנו באמת מקשיבים?
מה מאפשר הקשבה ומה חוסם אותה?
מה זה הקשבה בסינית?
מודעות גם בהקשבה?
מה ההבדל בין אמפתיה לסימפתיה?
בואו לגלות עולם קשוב בכלל ובזוגיות בפרט.
מוזמנים כולם יחידים או זוגות ,
הפעם סדנא עם הדגמה… בזוג,(אימאגו-השיטה של הנדריקס) בהקשבה.
״כל האנושי הינו מאבק על אוזן קשבת״
ויקטור הוגו



