אני מתמודד

היי קוראים לי טטי ואני מתמודדת.

נו

מה?

חשבתם שרק אתם?

כל אחד יש לו משפט כזה.

״היי אני ….. ואני מתמודד״.

כי רק המתים לא מתמודדים.

אז אם אתם חיים… אתם מתמודדים .

תתמודדו תתגברו תשלימו ותקבלו.

ואחרי המעגל הזה,

זה מתחיל מחדש

מתמודדים … מתגברים… משלימים… מקבלים .

וחוזר חלילה.

ככה עד שלא נהיה פה

אז אם אתם מתמודדים, תתמודדו ותודו לאל שזה רק מה שזה ולא יותר גרוע,

בין התמודדות להתמודדות אני בטוחה שיש רגעי נחת, לכולנו.

 

חשבתם שאתם מיוחדים כי רק לכם יש קושי כזה או אחר??

אז זהו שלא

כל אדם מתמודד

כל אדם סובל מאי נחת

כל אדם מתלונן על משהו, לא מרוצה ממשהו עד שהוא מבין שזה ה״ככה זה״ של חיינו.

 

התמודדות

 

בואו ל״נח בתיבה״ לעוד קבוצה של מתמודדים,

נתמודד ביחד, אם כבר קשה שיהיה בקבוצה מחבקת.

נפגש על קפה ומנה של הקשבה, הבנה ובירור משמעות

מזמינה אותך להגיע ולבדוק, איך משיגים משמעות בחיים.

הליווי מועבר באמפתיה מעולמו של ויקטור פרנקל ועוזריו: אליזבט לוקאס פברי ורבים אחרים . למרות שהתורה מאוד יחודית היא מותאמת אישית לכל אחד.
בתהליך הזה אנחנו הכי ביחד. לפרטים נוספים צרו קשר על ידי מילוי הטופס שלמטה.