שלום, קוראים לי סשה אני מבקש להיות גלוי.
אני גרוש פעמיים, לקח לי שנים להבין שאינני חף מאשמה כל החיים לא הבנתי למה לא מעריכים אותי בתוך הבית שלי וחיפשתי הערכה בחוץ, היום אני מודע לזה שאני לא רואה משהו ובאתי אלייך שתראי לי מה זה מה שאני לא רואה .

נתתי את כל כולי לבית לילדים לאישה הראשונה והשניה קיבלה עם ילדיה עוד יותר מהראשונה ובכל זאת אני גרוש פעמיים.

את מבינה, אני בשביל כוס חלב קונה קולחוז שלם

אני מאמץ משפחות שלמות, זה לא רק האישה זה גם הילדים שלה הופכים שלי, זה היה באישה השניה ועכשיו עם השלישית זה אותו דבר, בניתי לה בית, אימצתי את ילדיה, בכללי יש לי 9 ילדים, שלושה מהראשונה שהם שלי, שלושה אימצתי גידלתי פירנסתי 20 שנה של השניה , כשנפרדתי ממנה זנחו אותי גם ילדיה וגם הנכדים שנולדו בינתיים, הם בנו בתים על הגב שלי, סיימו תארים על הגב שלי ומחקו אותי באחת.
אני אגיד לך למה זה חשוב לי דווקא עכשיו, אני נמצא במערכת יחסים חדשה, זו השלישית, אני מת עליה כמו שלא אהבתי מעולם אני כבר בן 58 ואין כבר מקום לטעויות,
היא צעירה ממני ב20 שנים ולה יש 3 ילדים.

היא כל כך מהממת וכל כך טובה ואני מרגיש שגם כאן אני תכף נופל לכן באתי, מה שהיה לי מאוד קשה כי אני לא מאמין בכל הטיפוליאדה הזאת.

אבל בכל זאת באתי כי חבר שלי אמר לי שחוץ ממאתיים דולר שעולה יעוץ שלך אין לי מה להפסיד ומקסימום זכיתי להכיר אותך כאדם.

אז הנה אני פה והסיפור שלי זה שאני מרעיף עליה מרוב אהבה, היא עטופה בזהב, קניתי לה עכשיו מרצדס אדומה ומה שקיבלתי זה פרצוף חמוץ, אני לא מבין את זה.
הרמתי אותה מהאשפתות, היא עבדה כמו חמור בשביל גרושים, הוצאתי אותה מהעבודה, היא ישנה עד 12:00 בצהריים וכל מה שהיא צריכה זה להיות איתי, אני קונה לה מרצדס וחוטף פרצוף חמוץ? 

מה לא בסדר כאן, תגידי לי. מה אני לא מבין?

אחרי שסשה גולל בפני את סיפורי הגירושים שלו והאכזבה גם מאהבתו השלישית שבא עם הפחד של לאבד אותה לעת זקנה, מתי שהוא צריך להתעורר.
לקחת אחריות ולשנות דפוסים שנתקבעו.
הוא היה רגיל לקנות……
לקנות אהבה, לקנות תשומת לב, וכל מה שהוא רצה זה הערכה במילה מבט, נשיקה, חיוך .
אבל מסתבר שזה לא עובד ככה. הוא בא מבית עני ומעל ראשו הייתה הילת ההצלחה, הוא הרים את הוריו מעוני היה להם בן טוב והביא להם נחת, חיתן את אחיותיו ועזר גם להן, סשה איש נדיב שאינו מבין שיש דברים שאינם ניתנים לקניה , דברים כמו חופש הבחירה.
והוא אינו מבין שלא כל אחד יכול בבת אחת להכיל טוב ושפע אחרי שכל החיים חי בדלות כפי שהוא מעיד על אהבתו השלישית.

סשה יצא ממני עם משפט אחד: "מה את צריכה ממי?"
משפט שבו מסתתרים הרבה דברים:
מה את צריכה ממי = אני רואה אותך.
מה את צריכה ממי = דעתך חשובה לי.
מה את צריכה ממי = אני לרשותך עכשיו, אני בהתמסרות, אני מוכן, אני מסכים.
מה את צריכה ממי= אני מכבד את מה שאת בוחרת ו/או את מה שחשוב לך.
והכי חשוב, מה את צריכה ממי אומר: "אני מקשיב לך",ואם זה גם בא עם מבט ועיניים מטיבות זה אומר אני מוכן להפנים כל מה שתגידי כי אני אוהב אותך.

כל כך הרבה במשפט אחד.

כשסשה שאל את אהבתו "מה את צריכה ממי?", היא חייכה וענתה לו: אוטו קטן שאוכל לשלוט בו ושאם ידפקו אותו לא יהיה לי חבל כמו שיהיה לי אם זה יהיה מרצדס ובעודף של המרצדס אני מבקשת לממן את הלימודים של הבן שלי ועוד ישאר לך עודף שנוכל לחיות ממנו תקופה ארוכה.
כשסשה שמע אותה אומרת את זה הוא התחיל לבכות, לבכות על הצניעות של אהבתו שמעריכה את כספו ולא מוכנה לזרוק אותו על מרצדס רק בשביל להגיע ממקום למקום.

שלום עולמי במשפט אחד
מה את צריכה ממי?

סשה קורא את האתר שלי וביקש לפרסם את הסיפור שלו כדי שכל אלה שחושבים שכסף יקנה להם אהבה ילמדו מנסיונו ויאמצו את המשפט שהביא לביתו שלום עולמי (כך הוא מגדיר את הרגשתו).

התוכנית המהפכנית שלי לזוגיות מאושרת
לחצו לפרטים או השאירו פרטים

התוכנית המהפכנית שלי 
לזוגיות מאושרת
לחצו לפרטים או השאירו פרטים

tati_circle_about

© נכתב על ידי טטיאנה קורן

שמי טטיאנה קורן (אבל מותר לקרוא לי "טטי"), מורת דרך ליחסים ומנחה מוסמכת ליחסים וזוגיות בשילוב של אימון בתהליך אישי עמוק לאימוץ 'תודעת אושר' בתחומי החיים.

תודעה זו איננה נחלתם של אנשים מיוחדים, גם לא של גורואים או נזירים שישבו מול קיר מדיטציות 8 שנים ויותר. אושר תודעתי הוא אושר נרכש, תמידי ומתמשך. אותה תחושת רווחה מתמשכת שכל אדם שואף אליה.

אני מאמינה גדולה בבני אדם וביכולת שלהם לקדם את עצמם לשיפור הרצוי להם בחייהם.
האם המטרה שלך היא זוגיות יציבה ומאושרת? אולי ברצונך למצוא זוגיות או לשפר זוגיות קיימת? האם הנך לקראת פרק ב' בחייך? אולי חווית פרידה קשה או פרידה שלא מתוך בחירה מאהוב/אהובה? רוצה לדעת איך להתמודד כשקשה? רוצה משהו אחר בחייכם?

או פשוט רוצה להיות מאושר ואין לך כלים?
יש לי הרבה מה לתת לך, צריך רק לבוא ולקחת, כי עוד בחיים האלה מגיע לכולנו להיות מאושרים.

סגור
×
×

עגלת קניות