מודל "יחסים ותוצאות" -נלמד בקורס של נוגה בר החוויה הדיאלוגית בר אילן

מוצאת את עצמי מדברת יחסים יחסים יחסים יחסים, אך האם זה מספיק שיהיו בנינו רק יחסים טובים?

הלוא אתם שומעים על זוגות שנפרדים וידעתם כי יש בניהם יחסים מצוינים.

pair-3798371_960_720

 

הזוג הרומנטיקן, הוא זוג שמיצג הרבה זוגות להם יחסים מצוינים ובכל זאת הם אחרי תקופה מסוימת נפרדים, מה קורה כאן?

הרומנטיקנים:

באמצע המאה ה-18 רעיון חדש בא לעולמינו אומרים ההיסטוריונים קוראים לו "רומנטיקה",

וכנראה שהאנשים שהמציאו את הרומנטיקה היו מובטלים או שעבדו מעט מאוד מכיוון שהרקע של רומנטיקה זה ישיבות ארוכות יחדיו בצהריים מול הים, הליכות ארוכות בטבע, ישיבה מהנה וארוכה על הספסלים בגינות הציבוריות, מפלי מים, ערבי דמדומים, כוסות יין בערבים וצפיה ארוכה בסדרות, מאוד רומנטי.

אנשים אלה יכולים להרשות את כל זה כי אולי אין להם ילדים שיפריעו ו/או אין להם משרות חונקות ו/או עסקים שצריך לנהל ו/או משכנתא שצריך לשלם כי אין להם גם בית ששיך להם.

עם הזמן הזוג הרומנטי הנפלא הזה יצטרך גם כסות לגופו כי אי אפשר להשאר במיטה רוב הזמן וצריך להתלבש ואוכל על שולחנו בשבילו צריך לייצר תוצאות שיבואו ופעילות כלשהי של עבודה מחוץ לבית או בתוכו. הדבר הראשון שיגיע זו התלונה שתקרא לשני לעשות משהו עם חייו מעבר לרומנטיקה.

כמה זמן תחזיק הרומנטיקה ללא תוצאות של חיים משותפים מעבר לכל מה שכלול ברומנטיקה?

שאלה גדולה אך מאוד פשוטה.

זוג הנגדי לרומנטי  אף הוא מייצג אוכלוסיה שנקראת "הזוג המוצלח",

המצליחנים:

זוג מוצלח הוא זוג יפיופים , אותו זוג שכולם מקנאים בהם כי הם חוברים יחד ומיד מזנקים לרקיע ההצלחה,

אלו הם אותם זוגות שכל שנה עושים ספירת מלאי ואחרי 5 שנים יש להם : שני בתים, 3 מכוניות, 3 ילדים , יאכטה על הים , עסק מצליח ואפס זמן לייצר יחסים.

סל הזוגיות נעשה כל כך כבד מכל ההצלחות שהדבר הראשון שיוצא מהסל להקל עליו זה הסקס המחזיק העיקרי ביחסים, אחריו יוצאים הפירגונים שמתמעטים מיום ליום ואחרי מיעוט הפירגונים מתחילות הטענות והתלונות שמחריבים עוד קצת מכל ההצלחות וגם הזוג הזה ימי הקשר שלו ספורים.

"יש יחסים אין תוצאות" או "יש תוצאות אין יחסים" לא יחזיקו מעמד לאורך זמן.

תבדקו את עצמכם חברים יקרים, לאיזה זוג אתם דומים והאם יש לכם איזון בריא במערכות היחסים שלכם שכלולים בהם יחסים אך גם תוצאות כאלה שלא מחריבות את היחסים שלכם וההפך, כאלה שכלולים תוצאות אך לא יותר מידי ומשאירים זמן גם ליחסים.

שימו לב, אם אתם חיים בקושי, סבל, חוסר שביעות רצון, חוסר איזון ביחסים ובתוצאות, גם זו סיבה לפנות אלי.
אתם לא חייבים להתמודד לבד, אני כאן לעזור לכם, בקליניקה היפייפיה והמזמינה שלי, להיות איתכם ולהזכיר בכלים מגנים ורגישים  שאפשר אחרת. דברו איתי.

התוכנית המהפכנית שלי תלחצו לפרטים או השאירו פרטים

נכתב על ידי טטיאנה קורן

לוגותרפיסטית, מורת דרך ליחסים ומנחה מוסמכת ליחסים וזוגיות בשילוב של אימון בתהליך אישי עמוק לאימוץ 'תודעת אושר' בכל תחומי החיים.

תודעה זו איננה נחלתם של אנשים מיוחדים, גם לא של גורואים או נזירים מישבה רבת שנים מול קיר מדיטציות . אושר תודעתי הוא אושר נרכש, תמידי ומתמשך. אותה תחושת רווחה מתמשכת שכל אדם שואף אליה.

אני מאמינה גדולה בבני אדם וביכולת שלהם לקדם את עצמם לשיפור הרצוי להם בחייהם.
האם המטרה שלך היא זוגיות יציבה ומאושרת? אולי ברצונך למצוא זוגיות או לשפר זוגיות קיימת? האם הנך לקראת פרק ב' בחייך? אולי חווית פרידה קשה או פרידה שלא מתוך בחירה מאהוב/אהובה? רוצה לדעת איך להתמודד כשקשה בכלים מעולם הלוגותרפיה? רוצה משהו אחר בחייכם?

או פשוט רוצה להיות מאושר ואין לך כלים?

יש לי הרבה מה לתת לך, צריך רק לבוא ולקחת, כי עוד בחיים האלה מגיע לכולנו להיות מאושרים.

סגור
×
×

עגלת קניות